söndag 9 oktober 2011

Premiär!

Äntligen!

Nu är jag tillbaka i blogspace igen efter en VÄLDIGT lång dvala, men det känns oerhört skönt att komma tillbaka in i värmen igen. Detta tackar jag min nära vän Anne Kekki för.

Jag har en väldigt händelserik höst framför mig, närmast kommer Globsol, en nordisk ungdomskonferens som går av stapeln i nästa vecka på Hanaholmen utanför Helsingfors i Finland. Jag kommer inte åka helt ensam, med mig från Ung Pirat kommer Tomas Kronvall att åka och jag är övertygad om att vi kommer ha en otroligt kul helg. Mer info om Globsol finns här

Några veckor senare åker jag på en välbehövlig semester till Kanarieöarna, då jag laddar batterierna inför de sista veckorna på året.

I början på december håller Ung Pirat en konferens i Norrköping. Ämnena som kommer att diskuteras är Skola för framtiden och En demokratisk rättspolitik. Hoppas vi ses där!

Ha det gott tills vi hörs!

Rickard

2 kommentarer: