lördag 15 oktober 2011

Globsol–Dag 2

Denna dagen har det varit fullt ös medvetslös! Sånt gillar vi. Det hela kan tyckas komiskt, jag vaknar klockan 08:55 finsk tid och inser att jag ska ha ätit frukost på de 5 minuter som var tills vi hade föreläsning med Felix König. Jisses amalia. Det kallar jag att äta fort. Jag traskade ner till frukosten och halsade i mig så mycket som gick

Klockan 9:40 satt jag och lyssnade till Felix när han talade om Hur vi unga kan påverka om Norden i världen.

Lite senare avnjöt vi en god lunch. Sedan hde vi en föreläsning med Jens Nygaard Nielsen om Politiskt ungdomsengagemang.

En timme senare gick Anni Häggström fram och uppmuntrade oss att medverka i en energizer,
resultatet finns här nedan:

Instruktören

Globsol 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar